Announcement

Collapse
No announcement yet.

Version définitve SBM

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Version définitve SBM

Bonjour,

Après avoir essayé la version trial que j'ai adoré, j'ai acheté la version définitive; mais je n'ai pas plus de modèles disponibles que ceux dans le trial..
    L'ai-je bien installé?
    Ou faut il attendre de recevoir le CD?

Un grand merci pour votre réponse,

Linotte
    nouvelle scrapbookeuse!

(M'excusez pour mon francais, je suis hors de la pratique.)

Vous devriez avoir reçu un email apres que vous avez acheté Scrapbook MAX, avec un lien pour telecharger un paquet avec plus de graphiques, etc. Si non, contactez Indigo Rose et on va te renverré l'email.

Le CD qui vient dans la poste est plein du contenu supplémentaire...les liens sont seulement pour aider un peux tandis que vous attendez.

Bienvenue à notre nouvelle scrapookeuse!
    Lorne ( )
    Scrapbook MAX! Software Developer

Comment

I try in English...

Thank you very much for your answer; on the link I received by mail, there was the software (.exe) but not the link to other templates...
      Are they the same we find on this forum?!!!( www.scrapbookmax.com)

Thank you again for your help..

Or I will wait for the CD...

Thanks a lot for your splendid software!!!

Comment

There should have been two links in the download instructions you received. If you could send your email address to us (use this form - click here), we'll get you a fresh set of download instructions containing both the links.

As well, the CD contains *all* the content that you purchased (much more than what is available by downloading).

Thanks!
        Desmond.
        |

Comment

There should be a second link further down in that email. Look under the part that says Download the "Download Content Pack".

Il y a deux liens dans l'email, un pour le logiciel, et un autre pour un paquet supplementaire que nous avons nommé le "Download Content Pack."

Si vous attendiez le CD, tout cela sera sur le CD, mais si comme moi vous n'aviez pas la patience utilizer la deuxieme lien dans l'email.
          Lorne ( )
          Scrapbook MAX! Software Developer

Comment

I apreciate your quick answer; thank you very much for your help; I schedule the second link..

I found the second link; I thought it was the same link than the first one!! (oups!)

Now I can t take more time on my PC and my SBM!!!

Yes! yes! yes!!!

Comment

Working...
            X